Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Sexparty

Det var en fredag och det krångla på jobbet så det blev rejält med övertid.
Du hade planerat ett sexparty med dina kompisar så jag hade ingen brådska hem även om du sagt att det inte spela nån roll om jag var hemma .
Jag kom hem halv tolv så var det fortfarande lite folk hemma. Stämningen var på topp jag stack in huvudet och sa hej. Du satt bredvid din gamla skolkompis Eva. En liten blyg tjej med svart hår som inte brukar säga så mycket . Nu satt hon med en dubbeldildo i högsta hugg som hon hade vunnit på nån tävling, nu höll hon låda och prata som bara den.
Tänk vad lite vin kan göra!
Jag fortsatte till badrummet och tog en dusch, efter duschen kröp jag ner naken under täcket. Det sista jag hörde hur ni skrattade sen somna jag.

Efter en timme vakna jag av att jag måste dricka något. Jag kliver upp och går mot köket då jag hör ljud från vardagsrummet jag smyger dit och ser hur du och Eva håller på att klä av varandra. Jag ser hur Eva med darrande händer blottar dina stora bröst. Hennes små händer smeker dom ömt. Hon böjer sej fram och kysser bröstvårtorna. Du befriar hennes bröst från bh och nafsar på dom sen beger du dej på upptäcktsfärd neråt mot hennes trosor .Du lutar henne bakåt i soffan
.
 -Är du säker på att han sover frågar Eva.
-Jadå det är lugnt säger du utan att sluta med upptäcktsfärden du närmar dej hennes röda trosor .

Du låter tungan glida över hennes trosor ,hon ryser till.
Sakta tar du av hennes trosor. Du reser dej upp och lirkar av dej dina stringtrosor. Det är riktigt svårt att stå och titta på och jag står och små runkar när jag tittar på er.
Du går ner mellan hennes lår och börja slicka hennes lilla svart håriga fitta. Hon smeker sina små bröst och nyper sina bröstvårtor.
Det är väldigt frestande att smyga fram när du står på alla fyra med din sexiga rumpa.

-Åh vad skönt du gör det för mej säger Eva. Du grymtar ett svar efter som du har fullt upp att slicka hennes våta fitta .Du kör upp ett finger i henne och man hör att det är nära nu. Plötsligt skriker Eva till å ja ,hon tar tag om ditt huvud och skakar i hela kroppen.

Hon släpper taget och du kommer upp med ansikte som glänser av hennes safter.
Hon reser sej upp och ni kysser varandra och hennes hand försvinner ner till din fuktiga fitta. Hennes andra hand massera dit ena bröst och ni fortsätter kyssas.
Jag ser hur Eva för in två fingrar in i din våta fitta. Hela hennes hand glänser av dina safter.
Plötsligt slutar hon.

-Men jag har ju glömt den här sa hon och drar hon fram dubbeldildon.
-Den här måste vi testa säger hon glatt. Du skrattar och säger
-Själv klart måste vi prova.

Ni sätter er ner på rumsmattan mitt i mot varandra med särade ben. Du tar tag i dildon och för den sakta in i fittan. Sen styr du in den andra änden in i Evas fitta. Du håller i dildon medan ni sakta gungar fram samtidigt. Ni tittar på varandras fittor när ni sakta gungar fram .
Du höjer tempot och släpper taget om dildon och börjar massera din klitoris, Eva får svårt att koncentrera sej när hon ser dej smeka din rakade fitta. Efter en liten stund hör jag hur du kommer. Du gungar fortfarande och böjer dej fram och smeker Eva som kommer med en gång. Dildon glänser av era safter.

Jag tar några steg tillbaka och går ut i köket och runkar av den något kladdiga kuken. Då hör jag din röst

-Kan du ta med nått från köket att dricka vi är törstiga.

 Fy tusan. Du har vetat om att jag har tittat på er .

Så får se vad du tycker om den
Kram Freddy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar