Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Besök av Göran

En höstkväll hade jag en kompis hemma på besök som jag inte hade träffat på länge. Jag hade bjudit på några glas vin och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Kan inte förneka att jag tycker att han är snygg. Hans brunbrända muskulösa kropp  som jag inte kan låta bli att studera.
Efter som du inte är hemma så föreslår jag till Göran som han heter att vi kanske ska basta. Han nappar på iden och vi går till bastun och börjar klä av oss. Jag smygtittar när han dra ner kalsongerna och blottar en halv styv kuk. Kan inte låta bli att titta på den.

- Men tusan Göran solar du solarium? frågar jag.
-Japp vad tycker du? säger han och tar tag i sin kuk och skrattar .
- Ja du, passa dej annars böjer jag mej ner och smakar på den säger jag och skrattar. Hm vad tusan sa jag så för tänker jag .
- Ta för dej bara säger han och drar i kuken lite.

Hm det är många tankar i mitt huvud ska jag våga! Jag går ner på knä framför han och studerar hans brun brända kuk. Försiktig smakar jag på hans ollon. Låter tunga leka ner på hans skaft och hör att han suckar tungt. Jag tar hans kuk i munnen och suger korta drag. Det känns helt ok att suga kuk och jag smeker hans pung
.
När han plötsligt säger:
- Kom hit istället för att stå där och titta!

Jag tittar åt sidan och ser hur du kommer in genom dörren. Göran skrattar och säger:
- Tusan vad skönt din gubbe suger kuk. Vill du inte vara med??

Du nickar och börja klä av dej men kan inte släppa blicken på mej när jag suger Görans hårda kuk.
-Nej nu är det din tur att få skönt säger Göran.

Vi går in i bastun och jag lägger mej på första raden. Du runkar försiktigt Görans kuk samtidigt som han smeker din kropp, nyper dina styva bröstvårtor. Göran böjer sej ner och börjar suga min hårda kuk och du hoppar upp på andra raden och sitter och smeker din rakade fitta och njuter av föreställningen.
Han suger kuken helt otroligt skönt och jag klarar inte mer utan stönar att jag kommer.
Göran tar ut den ur munnen och runkar den tills den sprutar på ditt smalben.

Göran reser sej upp och böjer sej ner mellan dina ben och börjar slicka din våta fitta samtidigt som du smeker dej själv. Jag ser Görans kuk och böjer upp huvudet och fångar in hans kuk i min mun och suger han hårt. Hör hur du stönar högt när du kommer i en orgasm samtidigt som Göran kommer med ett vrål och fyller min mun med sin goda sperma. Jag sväljer hans goda sats och slickar mig om munnen . Vi sätter oss till rätta och bara flåsar.

När vi sitter där i värmen drar du upp benen och blottar din fina våta fitta. Du håller om dina smalben och dina stora bröst trycktes ihop av dina knän. Jag känner hur kuken börja vakna till liv igen. Göran smeker sakta över sin halvslaka kuk.

-Behöver du hjälp? fråga jag Göran och han flinade bara.
Jag flyttade mej närmare och tog tag i hans kuk och börja sakta runka den, Jag känner hur den växer i min hand. Jag tittar upp på dej och ser hur kåt du blir. Du smeker din fuktiga fitta medans du tittar. Jag böjer mej ner och tar hans lila ollon mellan läpparna och Göran stönar till. Jag suger ollonet hårt och känner hur hans kuk växer och blir sten hård. Hör hur du flämtar till och hör hur du pullar fittan.

-Tror Göran vill prova din trånga fitta? säger jag.
Du nickar och drar ut fingrarna ur fittan som glänser av fittsafter. Du går ner och ställer dej på alla fyra, och svankar på ryggen och blottar fittan mot Göran. Han ställer sej på knä bakom dej och  jag styr in hans kuk mot din väntande fitta. Jag ser ollonet glider in mellan blygdläpparna och jag släpper taget om hans kuk som försvinner in i dej.

Hans kuk glänser av dina safter när han knullar dej sakta. Jag låter handen glida över din klitoris och känner hans kuk mot min hand. Göran smeker försiktigt över din rumpa och låter ett finger smeka din rosett. Jag smeker din klitoris snabbare och Göran knullar din våta fitta hårdare.

Det plaskar härligt när era kön möts. Du börjar skaka i benen och du skriker ut din orgasm när Göran knullar dej hårt. Han lugnar sej och drar ur kuken. Göran för in sin kuk i min mun och jag suger av dina safter . Du vänder dej om och lägger dej på rygg och tittar. Jag runkar hans kuk hårt samtidigt som jag ser på dej,

Du visar att du vill ha mer kuk. Jag lägger mej mellan dina lår och kuken glider lätt in i den våta fittan och du stönar till. Göran smeker ditt ena bröst samtidigt som han smeker sin kuk. Din trånga fitta kramar skönt runt kuken och du stönar högt när jag kör kuken i botten.


Göran dra fortare i sin kuk och sprutar över dina bröst som han smeker ut. Det blir för mycket för oss och vi kommer samtidigt . Jag känner hur din fitta sprutar när jag fyller din fitta.
Vi bara ligger stilla och ler innan vi lyckas ta oss till duschen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar