Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Freddy och Hotmys första möte


Efter att ha åkt så långt kände jag mej lite seg när jag knackade på din dörr. Jag var lite nervös över att träffa dej efter som vi bara hållit kontakt genom datorn.

Du öppnar dörren och möter mej med ett stort leende. Din röda blus och dom mörka byxorna framhäver dina kvinnliga former. En välkomstkram och du visar mej in och frågar om jag vill ha en kopp kaffe.
- Ja tack gärna svara jag.

Du går före mej och vickar förföriskt på rumpan. När du laddar kaffebryggaren kan jag inte låta bli att titta noggrannare på din fina figur. Du sätter dej ner och vi kall pratar om allt mellan himmel och jord. Du skrattar gott och ditt skratt smittar av sej .
Jag hjälper dej duka fram och smeker försiktigt din rygg när du plockar ner kopparna. Du ställer ner kopparna och vänder dej om och ger mej en kram och säger att det är skönt att jag kom. Jag trycker dej lätt intill mej och säger att det är skönt att vara hos dej.

Du lägger ditt huvud mot bröst och jag smeker över ditt hår. Du tittar upp och jag kan inte låta bli att böja ner huvudet och kyssa dina fina läppar. Vi kysser varandra försiktigt och stryker försiktigt över din panna.

Jag känner hur dina bröstvårtor styvnar och vi tittar varandra djupt in i ögonen. Det behövs inga ord. Våra ögonen är alldeles glansiga av kåthet . Du låter dina händer glida in under min tröja och smeker min rygg. Du drar av min tröja och slänger den på en köksstol och du kysser mitt bröst.

Jag drar av dej din blus. Dina bröst göms under en röd spetsbh. Jag knäpper upp bh och släpper ut dom brunbrända brösten. Jag trycker dej hårt intill mej och känner dina stora varma bröst mot mitt bröst. Jag undersöker din hals och nacke med min mun. Du börjar sakta backa bakåt mot ditt sovrum.

Väl i ditt sovrum stannar vi upp och vi börjar ta av oss kläderna framför varandra. Vi står nakna framför varandra och bara tittar. Kuken är stenhård och blänker av försatsen. Du drar försiktigt ner förhuden och blottar ollonet. Du böjer dej ner och låter tungan leka med ollonet. Jag smeker ditt hår när du slickar undersidan på kuken. Du suger in kuken i din varma mun, så ljuvligt skönt.

Jag får avbryta dej annars hade jag kommit i din mun. Jag lägger dej ner på sängen och smeker din mage ner mot dina lår. Leker med tungan över dina bröstvårtor och låter handen glida över din rakade fitta. Känner hur våt du är. Jag sära på dina små blygdläppar och letar upp din svullna clitoris.
Låter fingret cirkla över clitoris.

Kysser mej upp mot din hals samtidig som långfingret sakta glider in i din våta fitta.
Sakta låter jag fingret glida in och ur dej. Du gör motjuck för att möta fingret när jag retas och låter fingret cirkla utanför fittan.
Jag lägger mej på dej och kuken nosar lite försiktigt på dina blygdläppar som villigt särar sej för ollonet. Låter ollonet glida över clitoris samtidigt som jag nafsar på ditt bröst. Känner hur du söker med fitta och vill ha in den hårda kuken i dej. Du dra åt dej benen och lurar in kuken i din våta trånga fitta.
Vi ligger stilla så och bara kysser varandra, innan jag låter kuken åka in helt in i dej.
Vi knullar sakta och vi hittar snabbt en lugn rytm. Fittan kramar hårt runt kuken. Jag torkar bort lite svett från din panna och du bara ler.

Jag ställer mej på knä mellan dina lår för att se kuken glansig av dina fittsafter glida in i din fitta. Du nyper dej själv i bröstvårtorna. Jag lyfter upp dina fötter på mina axlar och stöter kuken hårdare in i fittan. Du stönar behagligt och jag ökar tempot. Du tar tag om min rumpa och styr tempot ännu mer.

Jag stönar att jag kommer!
Du svarar ja fyll fittan!!

Vi knullar i ett rasande tempo när jag känner att du kommer fittan kramar hårt runt kuken och jag fyller din fitta. Jag släpper dina fötter och lägger mej ned på din mage. Jag känner hur din fitta fortfarande klampar. Jag smeker ditt hår och du bara ler.

Vi ligger så en lång stund och bara smeker varandra innan vi kommer på att kaffet står på.
Vad som händer sen är en annan historia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar