Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Freddys semesterfantasi

Satt på altanen en lördag kväll och mådde gott. Du hade gått för att dusch och jag satt och njöt av en kall öl. Solen var på väg ner och det var nästan vindstilla. Jag hörde bara hur grannarna skratta på andra sidan häcken.

Det är ett par i trettio årsåldern och väldigt trevliga. Jag får för mej att gå över och prata med dom.
När jag närmar mej häcken så kan jag se genom den att Eva och Bosse som dom heter inte vill ha besök. Eva står på knä och suger på Bosses hårda kuk. Jag kan inte låta bli utan står och tittar. Hon låter sin tunga leka över hans ollon och han smeker hennes långa blonda hår.
Hon smeker hans kuk med handen och tittar upp mot honom med kåtglansig blick. Han hjälper henne upp och dom smeker av varandra kläderna.

Man blir lite avundsjuk på hans brunbrända muskulösa kropp.  Jag ser hans kuk nosar mot hennes blonda fittbuske. Hon trycker sina små fasta bröst mot han och dom kysser varandra intensivt.

Plötsligt känner jag en hand trevar innanför mina kortbyxor. Du har smugit dej på mej med din badrock på. Du viskar i mitt öra:
- Är det spännande? Jag nickar till svar.
Du smeker min hårda kuk medan vi står tysta och tittar när Bosse sakta kör in sin ådriga kuk i Evas fitta.

Jag lossar repet runt din badrock och släpper ut dina stora bröst. Jag kysser dom lätt innan jag kysser dina härliga läppar.
Vi går upp på vår altan och du sliter av mej T-shirten och kortbyxorna. Du låter badrocken glida av och ställer dej på knä och börjar slicka bort försatsen på mitt ollon. Din tunga leker med ollonet och du suger in kuken i din mun. Jag stönar:
- Gud vad skönt!! Jag känner dina bröst mot mina ben.

På andra sidan häcken hör vi hur Eva skriker ut sin orgasm och hur Bosse tömmer sin kuk i henne.
Klarar inte med din sköna behandling utan måste avbryta dej. Jag leder dej mot altanbordet och lägger ner dej. Sen särar jag på dina ben och börjar slicka din våta fitta. Suger in din klitoris och för in ett finger i din trånga fitta. Pullar sakta medan jag slickar i mej av dina safter
.
Jag reser mej upp och leker med kuken mellan dina små blygdläppar.
- Men tryck in kuken då!!! Skriker du.
Jag trycker in kuken sakta in i dej. Du viskar:
- Jag tror någon står och tittar?

Vänder mej om och ser Bosse och Eva står och tittar. Vi fortsätter som inget har hänt. Jag smeker dina styva bröstvårtor och börja stöta kuken hårdare in i din våta fitta.
- Åh jag kommer !! Stönar jag.

Samtidigt som jag fyller dig känner jag hur din orgasm kramar min kuk.
Jag lägger mej ner över dej kysser din hals.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar