Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Freddys fredagskväll

Satt i kalsonger och t-shirt och titta på tv. Du var ute med några väninnor på stan. Skulle precis stänga av tv'n när du kom hem.

Du hade ditt sexiga svarta linne och den kort korta snäva kjolen på dej. Jag tog tag om din midja och gav dej en kyss. Du krama mej hårt och jag kunde känna dina styva bröstvårtor mot mitt bröst. Våra tungor lekte med varandra och kuken växte till liv i kalsongerna.

Jag släppte taget om din midja och smekte mej ner över din rumpa och ner på dina solbrända lår. Du smeker mitt hår när mina händer går på upptäcktsfärd under din kjol. Upptäcker att du varit ute utan trosor. Sakta låter jag höger handen undersöka ljumsken och känner dina fittsafter på insidan av dina lår.
-Jaha du har varit ute och blivit kåt säger jag med bestämd ton!!
-Ja jag blev så kåt när jag var på väg hem till dej och din härliga kuk! svarar du.

Jag vänder dej om och du böjer dej fram över soffan och jag drar upp din kjol över dina höfter .
Jag slänger av mej kalsongerna och låter kuken glida i din våta skåra att par gånger innan jag trycker in kuken i din genom våta fitta. Dina ben darrar när jag kör kuken i botten och du suckar djupt. Kuken blir alldeles blött av dina fittsafter och jag knullar dej hårt. Jag smiskar till dej på rumpan och du stönar -Ja mer!

Känner dina fittsafter skvätter på min mage och kuken glider lätt i din trånga fitta. Smiskar till igen och du skriker ut din orgasm. Jag känner hur din trånga fitta kramar runt kuken och jag sprutar fittan full.
Jag böjer mej över dej och viskar det här är bara början.

Jag låter kuken glida ur din våta fitta, sätter mej bredvid dej . Du ålar av dej kjolen och linnet och jag slänger av t-shirten. Kan inte låta bli dina mogna bröst, smeker dom och nyper lätt i bröstvårtorna, kysser dej på halsen och du ryser till.

Kuken är redan hård och redo och vi smeker varandras kroppar. Jag beordrar dej att lägga dej på vardagsrumsbordet och du lägger dej på rygg och särar på benen. Jag ställer mej på knä och börja slicka rent din våta fitta. Du lägger upp dina ben på mina axlar och trycker hårt med låren runt mitt huvud.

Jag låter tunga cirkla runt din klitoris både hårt och mjuk. Du smakar underbart. Jag låter tunga glida in i fittan och det bara flödar. Du trycker hårdare med låren, plötsligt stönar du till och får en fontänorgasm och jag blir alldeles våt i ansiktet.

Jag bryter mej loss från ditt grepp och på knä så siktar jag in kuken mot fittan . Ollonet klyver emellan dina blygdläppar och du får en orgasm till. Du darrar i hela kroppen sakta glider jag in i dej. Du låter benen ta stöd av bordskivan när kuken glider in. Jag smeker dina bröst samtidigt som vi sakta knullar.
Känner hur du får orgasm igen och du skriker ut din njutning. Jag får svårt att hålla igen och ökar tempot.

-Åh ja kom i mej skriker du! Jag kommer med ett vrål! Känner hur det pulserar i kuken när jag fyller dej .Jag lägger mej ner på dej och vi bara flämtar av njutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar