Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Duschen

Du reste dej upp från sängen och gick sakta mot duschen.
Du vicka så sexigt på rumpan och jag följde efter dej till duschen.
Du satte på vattnet och stod utanför och väntade på varmvattnet.
Jag tog tag i din midja och gav dej en kyss .
Du smekte min rygg medans vi väntade, kunde inte låta bli att smeka din brunbrända rumpa.

Vi klev in i duschen och kände dom sköna vattendropparna smeka våra kroppar.

Vi börja sakta tvåla in varandras kroppar.  Kuken vaknar till liv när jag känner dina styva bröstvårtor mot mitt bröst .
Känner din hand tvåla in den hårda kuken och jag smyger in handen mellan dina lår och tvålar in din rakade fitta.
Du tvålar in ollonet väldigt noga och vi möts i en kyss .
Jag låter två fingrar glida mellan dina blygdläppar och låter dom glida upp till din klitoris och ner igen.
Vi kysser varandra intensivt. Du tar ett hårt tag om min rumpa och trycker mej hårt intill dej.
Jag tar tag om din rumpa och trycker dej mot duschväggen och lyfter upp dej lite.
Känner hur ollonet nosar mellan dina blygdläppar och jag stöter in kuken i din trånga fitta. 
Dina naglar borrar sej in i min rumpa när kuken åker in i fittan och du klöser mej hårt.
Din sköna fitta kramar om kuken när jag stöter den hårt i dej .
Du släpper min rumpa och klöser mej på ryggen. Du vet verkligen hur du ska få igång mej.

Jag släpper ner dej och beordrar dej att vända dej om. Du lyder villigt och böjer dej fram och blottar din fina fitta.
Jag låter kuken glida in i din trånga fitta samtidigt som du stöder dej mot duschväggen.
Jag knullar dej hårt och känner hur du börjat darra i benen. Jag daskar till din rumpa och du kommer i en orgasm. Du skriker att du vill ha mer kuk!!
Jag ökar tempot och daskar till rumpa igen och känner att jag snart kommer. Jag stönar att jag kommer samtidigt som jag smiskar till din rumpa en sista gång .
Vi kommer samtidigt och jag känner din fitta krama kuken när jag sprutar dej full.
Vi ramlar ihop i en hög på dusch golvet och bara ligger bredvid varandra och känner hur det varma vattnet strilar ner.
Kram Freddy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar