Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Uppvaknandet

Vaknar mitt i natten! Hör dina tunga andetag, ligger och tittar på dej där du ligger med täcket över höften.
Plötsligt vänder du på dej och lägger dej på sidan med ryggen mot mej.
Kan inte låta bli att smeka ditt långa fina hår. Jag lägger mej nära dej och känner din varma kropp mot min, smeker försiktigt din nacke sen ner över axeln .
Din lena varma hud är så skön att ta på och sakta glider handen ner under täcket på din höft.
Du trycker din rumpa mot mej och jag känner rumpan mot kuken som börjar vakna till liv. Jag smeker din rumpa ner mot låret, följer sen låret upp mot rumpan igen.
Kuken har blivit hård och trycker hårt mot din rumpa. Jjag särar försiktigt dina lår och låter kuken få nosa på din varma fitta.
Jag fortsätter smeka dej upp över höften och  följer magen upp till ditt bröst.
Du rör dej lite oroligt.
Jag formar min hand runt ditt stora bröst och känner hur bröstvårtan styvnar.
Du rör på rumpan och jag känner hur ollonet glider i mellan blygdläpparna och nosar i öppningen till din trånga fitta.
Jag ligger helt stilla och hör att du andas lite häftigare.
Du trycker sakta rumpan mot mej och kuken glider in i din våta fitta.
Jag smeker ditt bröst och du börja sakta röra din rumpa fram och tillbaka. Jag släpper ditt bröst och låter den glida ner mellan dina lår.
Samtidigt som jag smeker ditt klitoris, stöter jag in kuken i botten på din nu våta fitta.
Du suckar och vi börjar knulla hårdare .
Känner hur din fitta börjar krampa och vi kommer samtidigt och jag fyller din sköna fitta.

Men vilket trevligt upp vaknande säger du med skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar