Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Spa med företaget

Företag som vi jobbar för hade bjudit in alla anställda på spa, med bad bastu och massage. Efter tagit en välkomstdrink så hamna vi bredvid varandra i bubbelpoolen.
Vi småprata om allt möjligt ,du hade satt upp dit hår i en hästsvans så jag kunde se din fina hals ,din nya baddräkt. passa perfekt till din sexiga kropp .
Man kunde se att dina styva bröstvårtor avteckna sej genom det tunna tyget, jobba med att inte få stånd inte lätt. Vi fortsatte prata och skratt svårt att låta bli att inte titta på dina bröst, av misstag kommer du åt min kuk , det går en stöt genom min kropp, du låsas om som inget har hänt. Men kuken reser sig helt nu är det riktigt svårt jag lägger försiktigt handen på dit lår, vi fortsätter att prata jag tar lite mer mod till mej smeker dit lår ner mot din fitta.
Tittar in i dina ögon som blivit blanka av kåthet.
Lirkar in min hand under din baddräkt ,känner att du är rakad när jag går på upptäcktsfärd mot dit kön.
Du särar lite mer på dina ben, mitt långfinger särar försiktigt dina blygdläppar rör försiktigt fingret uppåt och hittar din klitoris...

Mmm smekte din klitoris försiktigt , du slappnade av och lät mej undersöka din fitta ,jag kysste din hals och nacke .
Du blundade ,du trevade efter din drink och svepte det som var kvar.
Tror det är dax att gå upp på mitt rum vill du följa med sa du med ett skratt! jag svara med en nickning.

Vi klev snabbt upp och satte på oss badrockarna. I hissen upp skrattar du åt mej när jag försöker gömma mitt stånd. Inne på rummet slänger vi av oss badkläderna ,vi kysser varandra händerna undersöker varandras kroppar. Vi backar sakta mot sängen du går sakta ner och börjar sug min hårda kuk, du slickar ollonet försiktig. mmm du suger så skönt. Milt knuffar jag ner dej i sängen och dyker ner mellan dina ben och börjar slicka din våta fitta. Du smakar underbart, suger på din klitoris samtidigt som jag kör in ett finger och börjar pulla dej, du kvider. Plötsligt känner jag din fitta krama mitt finger , du får en härlig orgasm och kräver att få kuk.
Jag låter ollonet glida över blygdläpparna nosa lite i öppningen till din trånga fitta, nu har du fått nog och trycker in mej med dina ben runt mej. Nu vill jag känna din kuk säger du. Din trånga fitta kramar kuken så skönt, svårt att hålla sej. Kör sakta in och ut och ser dina fittsafter på kuken , känner att jag inte klarar mer och börjar knulla dej hårt du stönar. Jag kör kuken i botten och vi kommer samtidig .du kysser min panna och frågar om vi orkar en gång till.. ..så kanske...
Jag kysser din kind ,det är klart vi tar en gång till säger jag. Ditt ansikte spricker upp i ett stort leende, jag känner hur du kramar till med fittan och kuken glider sakta ur dej. Vill du ha nått att dricka från minibaren frågar du glatt, jag kan ta samma som dej säger jag samtidigt som jag rullar av dej och lägger mej bredvid dej.

Du reser dej sakta upp och går mot minibaren, Gud vad sexig du är säger jag, du skrattar och vickar på rumpan samtidigt som du böjer dej ner, ser hur det droppar av din fitta av våra safter ner på ditt lår, åh vilken syn!
Jag skyndar mej medans du letar bland flaskorna, kuken har fått nytt liv, du rycker till när jag lägger mina händer på din sexiga rumpa ,blir det bra med coca co......jag styr in kuken sakta i din sköna fitta, ja det blir bra med coca cola. Du är alldeles tyst du vickar på rumpan kuken försvinner in den våta fittan, du stönar till.

Du rycker ut en cola från minibaren och ställer den på skrivbordet och håller dej i skivan medans jag ökar tempot!! Jag daskar till dej lätt på rumpan ,gillar du min kuk ? åh ja ger mej mer får jag till svar. Jag för ner handen och smeker din klitoris samtligt som kuken glider i din våta fitta .du skriker ja fortsätt så! Min hand bli alldeles kladdig av alla safter..känner fittan kramar kuken ! åh jaaa skriker du!! känner hur det formligen flödar ur dej , du blir ostadig jag får hålla dej så du inte ramlar ihop, orgasmen verkar aldrig ta slut ,tar bort min hand från klitoris smeker din rumpa över din lilla rosett försiktigt fuktar jag ner den du suckar lätt. Låter ett finger glida in i din rumpa ,jag börjarsakta knulla din trånga fitta igen ..känner att du är lite ostadig och leder dej till sängen.

Du ställer dej villigt på alla fyra. Jag ställer mej bakom och sakta trycker in kuken i din in smörjda rumpa, åh vilken rumpa du har? du stönar till svar. Sakta knullar jag din rumpa! Snabbare jag vill ha mycke kuk!! säger du , jag ökar tempot daskar till din rumpa ,nu ska du få kuk!!daskar till dej igen , du stönar ,åh ja !!! känner att jag klara inte mer !! daskar till din rumpa samtidigt som jag kommer och fyller din härliga rumpa!!du skriker ut din orgasm!! Vi faller bara ihop i en hög och tittar på varandra.
 fy vad kåt jag blev av att skriva.
Puss o kram Freddy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar