Härligheten

Härligheten

måndag 20 oktober 2014

Åsa

De va dags för den årliga firmafesten. Alla från hela landet skulle komma. Hade checkat in på mitt singelrum på herrgården. Middagen flöt på bra och sen va den dans. Hade spanat in en tjej som satt vid mitt bord under middagen. Kände direkt jag såg Åsa att henne ville jag känna bättre.  Med sina 1.54  såg hon så späd ut. Hennes långa fina svarta hår och dom stora bruna ögonen.

Kvällen hade verkligen sprungit iväg . Nu stod vi på dans golvet tätt intill varandra . Jag kände Åsas styva bröstvårtor mot mitt bröst och kände hur kuken börja vakna till liv. Jag har varit småintresserad av Åsa hela kvällen och nu får jag känna henne så här nära. Skönt att få känna hennes hår mot mitt ansikte . Jag kunde känna hennes signaler att hon är lika kåt som mej gör det svårt att låta bli hennes späda kropp.

Låten tar slut och vi går ut för att röka. Det va svårt att låta bli att titta på henne. Jag smeker hennes kind samtidigt som vi tittar varandra i ögonen . Vi fimpar i gruset och jag tar hennes hand .
-Vill du följa med in på mitt rum ? Frågar jag lite försiktig.
-Kan jag väl säger hon lite barnsligt.

Vi går längs korridoren i hotellet och jag fiskar fram nyckel och börjar fumla med låset. Efter en evighet kändes det som lyckas jag få upp låset. Vi går in och jag smeker Åsas hår. Hon vänder sej och vi möts i en kyss. Åsas små späda läppar smakar ljuvlig och våra tungor möts .

Jag trycker henne intill mej och vi backar in i rummet. Låter mina händer leta sej under den svarta blusen. Känner Åsas varma hud när jag smeker hennes midja . Åsas små händer letar sej  under min skjorta . Hon låter sina kalla händer smeka mej över ryggen. Jag ryser till  av välbehag.

Vi tittar varandra i ögonen  och sakta börjar vi klä av oss . Nakna står vi bara och titta på varandra. Hennes långa svarta hår mot den brunbrända huden är så vackert. Dom små uppnosiga brösten som jag inte kan låta bli att smeka och låter dom styva bröstvårtorna glida mellan fingrarna.
Vi möts i en kyss och våra händer smeker varandras kroppar hetsigt. Jag känner hennes hand runt kuken. Hon smeker den försiktigt.

Jag låter höger handen smeka över Åsas mage ner mot hennes lilla våta fitta som är rakad. Jag låter långfingret glida mellan blygdläpparna och hon stönar till när jag hittar klitoris. Smeker den försiktigt samtidigt som jag smeker hennes bröst och känner hur det börjar rinna ur hennes reda våta fitta.
Jag lägger ner Åsa på sängen. Hon dra upp sina ben och blottar sin fitta. Jag letar upp kondomerna som jag har i väskan. Åsa låter två fingrar smeka sin fitta medans jag rullar på kondomen. Ser hur våta hennes fingrar blir när dom glider in och ut ur fittan.

Jag tar plats mellan hennes ben och hon styr in kuken i den våta fittan. Sakta låter jag kuken glider in i Åsa samtidigt som vi tittar varandra i ögonen . Fittan kramar skönt runt kuken när jag låter den sakta gå in och ur henne. Hon slår sina ben om mej och trycker mej intill sig. Jag kysser hennes panna. Hon släpper bensaxen lite och sakta hittar vi en rytm.

Efter en stund går jag av och lägger  mej på rygg.  Åsa följer efter och sätter sej gränsle och låter kuken glida i springan innan hon låter den glida in. Jag ser hur kuken glider in i hennes våta fitta. Hon tar stöd med händerna på min mage när hon rör sej mot mej. Hon ökar tempot och hennes naglar river skönt på min mage. Jag tar tag om den fasta stjärten och känner hur spänd den är när hon rider min hårda kuk.

Hon stönar högt när hon plötsligt kommer och jag känner hur fittan nästan kramar ut kuken . Jag känner hennes safter rinner över magen och jag kommer . Det känns som det aldrig ska sluta.
Åsa faller flämtade över mej och jag smeker hennes rygg och rumpa. Jag känner hennes heta andedräkt mot mitt bröst.


Så här skulle man ha det jämnt tänker jag innan vi somnar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar