Härligheten

Härligheten

söndag 7 december 2014

Frukostsex på hotell

Vaknar upp på hotellrummet och ligger och tittar på dej. Ditt långa sammetsmjuka hår ligger utsläppt över kudden. Jag kan inte låta bli att smeka ditt söta ansikte. Jag smeker över din kind ner mot din hals.
Du rör dej lite oroligt så täcket glider av dej och blottar din brun brända kropp. Jag låter handen smeka ner mot din midja. Jag känner din varma hud mot min hand.
Plötsligt kilar du dej på ditt bröst och bröstvårtan styvnar. Du slutar klia lika plötsligt som du börja och fortsätter att sova.
Jag smeker över din rumpa och sätter smeka upp över din mage. Jag känner hur kuken sakta blir hårdare samtidigt fortsätter jag upp mot ditt bröst som ser så inbjudande ut. Smeker det fjärilslätt med två fingrar och känner den styva bröstvårta mot fingertopparna.
Du skruvar lite på dej och vänder dej om så du ligger med ryggen emot mig. Jag flyttar mej snabbt närmare . Stryker undan ditt hår och kysser lätt din nacke, fortsätter kyssa din ner över din rygg ner till din fina rumpa. Låter handen smeka insidan av låret, upp mot rumpan.
Jag för sakta in ett finger mellan dina lår medans jag kysser din rumpa. Känner din fuktiga springa öppna sej och låter fingret glida mellan blygdläpparna.
Du jämrar dej lite lätt när fingret  glider in i din trånga fitta. Kysser mej upp över din rygg , nafsar försiktigt över din nacke. Du vänder dej om och du ler som bara du kan göra.
Du lägger ditt ben över mitt och jag känner din våta fitta mot mitt ben. Kysser dina späda läppar , tungorna möts i en vild lek.
Vi rullar runt och du hamnar på rygg, kan inte få nog av dej. Smeker ditt söta ansikte , kuken nosar i springan, du trycker upp fittan och kuken glider in i dej. Vi ligger stilla och  bara njuter av varandra.
Reser mej upp på raka armar och låter mej smaka av dina stora bröst och du smeker mitt hår .Nafsar i dom styva bröstvårtorna, du stönar till. Jag tittar upp och ser in i dina kåta ögon när vi sakta börjar knulla . Känner hur din våta trånga fitta kramar skönt runt kuken.
Du sträcker ut benen rakt upp och tar emot hela kuken. Jag ställer mej på knä mellan dina ben och ser hur kuken glänser av dina kåt safter. Så upphetsande att se hur din lilla fitta tar emot kuken, låter långfingret smeka din hårda klitoris.
Du blundar och smeker din brunbrända bröst och bara njuter. Du skriker ut din orgasm och jag känner hur det pulserar i fittan. Jag tar ner dina fötter från mina axlar och lägger mej ner över dej.
Det riktigt plaskar när våra kön möts, kysser varandra intensivt. Kan inte hålla mej längre utan kommer med ett vrål.

Sakta vaknar vi till liv och tittar in i dina vackra ögon . Såna här ögonblick glömmer man aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar