Härligheten

Härligheten

söndag 19 oktober 2014

Minisemester på hotell



Vi hade tagit in på hotell i den stora staden och tänkte unna oss att bara ta det lugnt.
Du var så sexig i din svarta klänning med en djup urringning som fram hävde dina stora bröst.
Vi tog oss varsitt glas röd vin och små prata lite. Jag plocka fram kameran och tog några kort på dej när du tog en klunk vin. Du skrattar till och du spiller lite vin i din urringning och jag tar några snabba kort när vinet sakta rinner ner mellan din bröst.

-Tusan också säger du och far upp från din fåtölj och börjar leta efter servetter.
Du torkar snabbt över dina bröst men kommer på att klänningen blivit lite fuktig av vinet och börjar ta av dej den. Jag följer dej med kameran hela tiden när du kränger av dej klänningen och kan inte låta bli att ta kort på dej när du står där i bara bh och trosor. Du knäpper upp bh och dina brunbrända bröst kommer fram. Dom styva bröstvårtorna pekar uppkäftigt rakt ut.

Jag känner att kuken vaknar till liv när du kränger av dej din genomskinliga svarta trosor.

- Har det kommit vin på dom också? frågar jag. Du skrattar.
- Nej men när du ändå är igång att ta kort så !! Du ler med hela ansiktet och blottar din renrakade fitta.
- Nu är det din tur att ta av dej!
Du rycker till dej kameran, och börjar ta kort . Tar av mej skjorta samtidigt som jag tittar roat på dej medans du tar kort. Tar av mej byxorna. Kuken spänner ut kalsongerna och du skrattar hysterisk.
Jag slänger av mej kalsongerna och kuken sprätter ut i det fria.

Du knäpper flera kort innan jag sätter mej i fåtöljen. Jag doppar två fingrar i vinglaset och droppar sedan lite på kuken. Du tar några kort sen smyger du fram och böjer dej fram och slickar bort vinet från ollonet. Jag tar kameran från dej och tar några kort när du står på knä och slickar rent ollonet. Jag känner din ivriga tunga virvla runt. Det börjar bli svårt att koncentrera sej att ta kort när du glupskt suger kuken. Känner att jag kommer och sprutar i din mun. Det kommer lite sperma ur din mungipa och jag fortsätter ta kort.

- Nu är det min tur att få lite skönt säger du och reser dej upp. 
- Nej inte riktigt än!! säger jag. Du får allt ställa upp på lite mer kort
- OK säger du med en barnslig min.

Du ställer dej på sidan och smeker dina bröst och svankar lite lätt på ryggen. Du snurrar runt så jag får kort på din sexiga rumpa. Du svankar ännu mer så jag ser din våta fitta mellan låren. Du tar tag på baksidan av dina lår och blottar fittan ännu mer. Min kuk står igen och det är svårt att hålla sej från att inte köra in kuken i den våta fittan. Jag säger åt dej att sätta dej på fönsterbrädan och titta ut över stan. Du lyder glatt och det blir riktigt bara siluettbilder på dej när solen träffar din kropp. Du hoppar ner i fåtöljen och låter benen vara på varsin sida av armstöden och blottar fittan som glänser av kåtsafter. Du låter ett finger glida i skåran och smeker klitoris.

Det blir för mycket och jag dyker ner mellan dina lår och särar dina blygdläppar med tungan.
Du tar kameran och börjar ta kort när jag lappar i mej av dina salta kåtsafter.
Hör hur du njuter av min tunga som slickar rent din ren rakade fitta och kör in ett finger sakta i fittan.
Du lägger i från dej kameran och tar tag om mitt huvud och trycker det mot din fitta samtidig som du kommer med en fontänorgasm.

Jag känner hur fittan sprutar in i min mun och min hand blir alldeles våt av dina fittsafter.
Du darrar i hela kroppen och orgasmen verkar aldrig ta slut.

Jag reser mej upp och ger dej en kyss.

- Vad tror du om en dusch?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar