Härligheten

Härligheten

torsdag 12 september 2013

Kärlekweekend

Vi sitter i bilen på väg till vår kärleksweekend. Vi sitter och småler för den här helgen kommer att bli väldigt speciell.
Jag håller handen på ditt lår när du kör. Smeker dig lite lätt. Du tittar på mig och ler. Känns så skönt att äntligen få komma iväg ensam.
Av alla tankar och värmen från ditt lår känner jag mig så sugen på din kuk. Fast jag vet att de kan bli farligt så börjar jag föra handen närmare din kuk. Längtar så mycke efter att få känna den hård i mig. Jag smeker dig ovanpå jeansen och känner hur de rör sig innanför tyget å de gör mig kåtare. Du hasar ner i stolen så jag kommer åt lättare och tittar på mig och ler och säger:
- Du är tokig du älskling.
Jag drar ner dragkedjan på jeansen och för in handen och smeker dig lätt ovanpå kalsongerna. Nu är du hård och jag smeker hårdare och hårdare. Jag hör dig andas tungt och en stönar lätt.
Plötsligt svänger du in på en parkeringsficka och stänger av bilen.
- De här går inte säger du. Jag vill ha dig nu.
Du går ur bilen och öppnar min dörr. Jag öppnar dina jeans och drar ner dom och kalsongerna.
Där står du med stor hård och alldeles blöt härlig kuk som jag inte kan motstå. För tungan på ollonet och leker med den härliga blöta. Undersöker hela ollonet med tungan och ner över de ådriga skaftet. Tar ett stadigt tag runt din hårda kuk och drar ner förhuden. Fuktar läpparna och för dom över ollonet fortare och fortare. Älskar att suga din härliga hårda och blöta kuk. Jag ser upp på dig och du bara njuter och ler. Du gillar de du ser och ur jag behandlar din kåta kuk.
Du tar tag i mig och hjälper mig ur bilen. En härlig kyss förenar oss och du vänder på mig och lägger mig på mage över motorhuven. Du sliter av mig byxorna och börjar hungrigt  smeka min rumpa
Jag stönar högt och putar med rumpan så du kommer åt överallt. Du smeker hårt mina skinkor och för en finger mellan mina skinkor. När du för fingret över anus så så börjar mina ben att skaka. Jag är så kåt så jag ber dig.
-Ta mig nu…ta mig nu…
Men du bara ler och fortsätter att reta mig. Du fortsätter med ditt finger mellan skinkorna ner till den blöta och väntande kåta fittan. Ditt finger blöter du ordentligt och fortsätter föra den mellan mina skinkor. Blöter mer och leker med de blöta runt mitt anus. Försiktigt tränger du in ett finger. Jag skriker rakt ut av kåthet. Med ett finger i anus och två i den våta fittan pullar du mig till en våg av orgasmer tills jag inte orkar mer.
Sen drar du sakta fingrarna ur mig och de våta rinner härligt ner mellan mina lår. Sen tar du ett stadigt tag om mina höfter och jag känner din våta hårda kuk pressas in i min nu blöta och trånga fitta. Med hårda stötar knullar du mig hårt mot bilen. Jag hör att du stönar högt. Älskar att höra dig stöna. Efter några hårda juck så byter du till små lätta juck….du vill dra ut på njutningen. Menan du juckar mjukt så smeker du min ena skinka och för ett finger mellan skinkorna. Känner att du byter till tummen. Du trycker sakta in tummen i anus och börjar jucka hårt. Vid varje stöt så stönar vi tillsammans högt. Du juckar hårdare och fortare och jag känner en varm våg av härlig sats när jag kommer igen.
Efter en stund så säger du:
-Kan vi fortsätta nu min kåta fru?
Jag vänder mig om och ler lyckligt och säger:
- Ja visst min kåta man.
Vi tar på oss kläderna och kysser varandra innan vi sätter oss i bilen på väg till vår kärleksweekend.
Vi sätter oss i bilen och fortsätter vår färd till hotellet där vi ska tillbringa vår kärlekshelg. Vi pratar och skrattar om de vi nyss varit med om. Kändes skönt i kroppen att få släppa lite på spänningarna. Jag håller fortfarande handen på ditt lår medan du kör. Jag tycker om att känna din värme och närhet
Efter en timma är vi framme vid hotellet. Mysigt ställe i ett litet samhälle. Vi tar med oss väskorna och går till receptionen och får nyckeln till sviten som vi bokat. Med snabba steg skyndar vi oss upp till sviten. De är snart middagstid och vi ville byta om innan. Du låser upp och vi går in och ställer ifrån oss väskorna och ser oss omkring. Sviten är jättefin. Stor och ljus.  De finns frukt, choklad och champagne på bordet. Sviten hade även en bubbel-pool som ser väldigt inbjudande ut.
- Jag vill bada innan middagen sa jag och vrider på vattnet Du nickar och går fram till mig och tar av mig min tröja. Jag skrattar lite och tar av dig din tröja. Vi kysser varandra. Avklädningen är i full gång. Med smekningar hjälper vi varandra med varje plagg till vi tillslut står nakna mitt emot varandra.
- Vill du bada med mig säger jag och tar ett stadigt tag om din hårda och ådriga kuk..
- Självklart säger du och ler.
Vi kliver ner i det varma vattnet och sätter igång bubblorna. Vi sitter tätt ihop och håller om varandra. Smeker och utforskar varandras kroppar. Kysser och smeker varandra.
-Vänta lite säger jag och kliver upp ur vattnet och går ut till min väska. När jag kommer tillbaka har jag med mig badolja. Kliver i vattnet och ber dig sätta dig på kanten av poolen. Jag tar olja i min hand och smeker din kåta kuk upp och ner med oljan. De känns så härligt med olja. Allt glider så lätt. Jag tar mer olja och tar din nyrakade pung i mina händer. Försiktigt smeker jag in oljan. Jag tittar upp på dig och du bara ler och njuter. Din kuk glider lätt mellan mina händer och jag får inte nog av att smeka dig. Jag tycker så mycket om din hårda ådriga kuk. Jag leker med tungan på ditt ollon samtidig som jag smeker din pung. Tar din kuk i munnen och suger hårt och hungrig. Jag blir så kåt av att suga dig. Jag suger och runkar din sprängfyllda kuk och du stönar högt.
-Jag kommer säger du och vill att jag ska sluta. Men jag fortsätter att smeka dig. Jag runkar hårt och smeker din pung. Flyttar mig närmare dig. När du kommer så skriker du högt och sprutar en stor sats på mina bröst. Jag smeker mina bröst och leker med de kladdiga.
-De här gillar jag säger jag och känner mig lyckligast i hela världen. Du säger:
-De där va de underbaraste jag varit med om. Kan jag få olja in dig?
Jag ger dig flaskan och ställer mig med ryggen emot dig och lutar mig över kanten på poolen. Du gillar ju min rumpa så jag vill att du smeker mig där med olja. Du tar mycket olja i dina händer och smeker mina skinkor. Jag älskar när du smeker dom. Grundligt rör du varje mm av båda skinkorna. Du tar i hårdare och hårdare och särar på dom när du smeker. Du tar mer olja och smeker mig mellan skinkorna och över anus. De är så oljigt och jag stönar högt av behandlingen. Du masserar mitt anus och för in ett finger. Allt går så lätt med olja och jag njuter. De här är så skönt. Du juckar mig med fingret fortare och fortare och jag stönar högre och högre. Kan inte hålla mig längre utan jag kommer i min första anala orgasm. Sakta för du ut ditt finger och säger:
-De va en gång de. Sätt dig på kanten så jag får fortsätta. Med stort leende på läpparna lyder jag dig. Jag gillar när du säger åt mig vad jag ska göra. Älskar att vara din sexslav.
Jag sätter mig på kanten och du tar olja i dina händer och smeker mina bröst min mage och lår. De är så härligt att känna dina stora händer på min kropp. Mer olja i händerna och du kupar handen över mitt kåta och blöta fitta som längtar efter hård behandling. Lätt masserar du in oljan över läpparna och smeker klitoris. Du för sakta och retfullt in ett finger i den längtande blöta fittan och jag stönar och ber dig efter mer. Men du tar god tid på dig. Sakta för du fingret in och ut samtidigt som du böjer dig bra och suger tag i min klitoris som är stor och hård. Jag har svårt att sitta still. Stönar och vrider mig och njuter av din behandling  Du har så sköna händer och mun. Du drar ut fingret och stoppar in din tunga i mig och äter hungrigt min kåta fitta. Slickar och suger på mina läppar. För tungan in och ut. Plötsligt så tittar du upp på mig och säger:
-Ska vi gå och äta nu? Jag är hungrig. Sagt och gjort så klev vi upp. Jag kände mig lite besviken men vi har ju hela helgen på oss.
Snabbt klädde vi på oss. Du i en tajt tröja och jeans och jag i klänning. Vi lämnar sviten och går mot restaurangen. På vägen dit för du handen under min klänning och ops… jag hade visst glömt trosorna. Du stoppar mig och ler och säger:
-Blir du aldrig nöjd du min kåta fru? Jag tittar på honom och skakar på huvudet. Du tar min hand och viker av mot en trappa som går ner. Där nere är de ett biljardbord. Vi stänger dörren och du lyfter upp mig på bordet och jag lägger mig ner. Du lyfter upp klänningen och blottar min nakna våta fitta. Hör hur du öppnar jeansen och låter de falla. Med ett kraftigt tag om mina höfter pressade du hårt in din kuk i min kåta fitta. Knullar mig hårt på bordet. Borrar hela din hårda kuk i mig och jag skriker högt av njutning. Vi stönar högt tillsammans och kommer i en högljudd orgasm. Du fortsätter sakta föra din fortsatt hårda kuk in och ut och jag känner att nästa orgasm är nära. Jag stönar:
- Snälla fortsätt…fortsätt. Du fortsätter att pumpa mig fortare och fortare  Jag för ner min hand mot klitoris och smeker den hårt samtidigt som din kuk borras in och ut i mig.
-Kom för mig nu min kåta fru. Låt mig höra hur skönt de är säger du och tittar på mig.
Du juckar och jag smeker mig hårt. Jag stönar högt och en stor våg av orgasm kommer och kommer och kommer. Jag ler så stort och tittar på dig och säger.
- Å va jag älskar dig min underbara man. Nu vill jag höra dig komma. Du är inte långt borta hör jag på dina stön. Du knullar mig hårt och stönar högt. Du sprutar mig full igen av din varma sats.
Vi hör att de låter utanför dörren och du drar dig snabbt ur mig och på med byxorna. Jag känner hur de varma goda rinner ur mig på borden när jag sätter mig upp.  Lätt fnittrade så tar vi varandra i handen och smyger oss ut ur en annan dörr och på väg mot restaurangen. Vi är väldigt hungrig efter all motion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar