Härligheten

Härligheten

torsdag 12 september 2013

Första daten med Erik

Vi hade pratat ett tag och bestämt oss för att träffas. Du skulle komma hem till
mig på en kopp kaffe. Hade sett en bild av dig innan på nätet. Jag stod i fönstret
å såg dig kliva ur bilen. Å tänkte…vilken snygging. Kände hur de pirrade i magen när du kom närmare mitt hus. De ringer på dörren och jag går å öppnar. Vi sätter oss i köket och jag serverar dig kaffe och vi pratar om allt mellan himmel och jord.
Jag känner att när du tittar på mig så blir jag generad..å jag brukar inte bli de
men de är något visst med dig. Efter en timma så reser du dig upp och säger att du ska gå. Besviken så går jag fram till dig och för att ge dig en kram. De slutar med att vi kysser varandra hungrigt och dina händer smeker mina bröst. Jag känner att pulsen ökar och jag ville aldrig att detta skulle ta slut. Du drar upp min tröja och kysser mina bröst och jag känner vilken reaktion jag får i trosorna. Ville slita av mig kläderna och säga…ta mig här och nu på köksbordet. Men du svärslutade och sa
_ Nä nu sparar vi tills nästa gång..
Jag kände mig sur besviken och otroligt kåt….ville ju knulla nu. Men han sa att vi skulle ju bara fika och jag är en som håller vad jag lovar. Sagt och gjort så satte du på sig skona och gick.
Resten av dagen så va de väldigt heta sms som bytte ägare och vi bestämde oss för att ses dagen efter. Ingen av oss ville vänta längre.
Dagen där på vaknade jag tidigt..sovit oroligt pga dig Klev upp och duschade och gjorde mig ren…och len. Vi hade bestämt att jag skulle ligga naken på rygg och redo när du kom på min säng.
Tiden va inne…du skulle snart vara här och jag la mig på sängen. Kände mig så pirrig och nervös…men äntligen..
Jag hörde dörren öppnas och någon steg in och låste dörren. Sen blev de tyst…nyfiket tittade mot hallen. Då kommer du…snygg som få…men ett stort leende på läpparna när du såg mig ligga där naken och väntande på dig precis som du ville ha mig.
Du sa inget…du gick runt sängen och tittade på mig. Leende så tog du av sig tröjan och tog fram en flaska. De va en flaska med olja. Du tog mycket i handen och började massera in mina ben samtidigt som du tittade mig djupt i ögonen. Händerna vandrade upp på höfterna och över magen. Sen med mer olja masserar du armarna på mig…. Jag njuter i fulla drag och undrar vart dina händer ska ta vägen. Känner hur jag blir alldeles varm i hela kroppen. Du visar att jag ska vänta på mig och lägga mig på mage.
Snabbt gör jag som du säger. När jag ligger på mage så börjar du på samma vis nerifrån. Benen först och sen direkt upp på ryggen. Dina händer masserar mig så skönt och jag njuter i fulla drag. Sen tar du mer olja igen och börja bearbeta mina skinkor. Jag känner hur jag blir våt. De bästa jag vet är jag blir smekt på rumpan. Putar med rumpan mot dig och du för sakta ett finger mellan mina skinkor. Jag stönar och putar mer mot dig. Jag särar mina ben så du ska komma åt bättre.
Med mjuka fingrar smeker du mitt anus och sen ner mellan läpparna och fram till klitoris som nu är väldigt svullen. Kåtsaften har smörjt min svällda fitta. Dina fingrar glider lätt mellan läpparna och tillbaka till anus. Jag putar så mycket så till slut står jag på alla fyra med rumpan vid ditt ansikte. Då känner jag din tunga utforska min klitoris. Nu har jag svårt att va tyst…stönar högt av välbehag. Juckar mot din tunga å då slutar du.
Jag hör att du tar av dig kläderna och jag står där på alla fyra förväntansfull. Jag känner något som är hårt och mjukt på samma gång så åker upp och ner mellan mina läppar. Jag är så våt nu så de går lätt. Försöker fånga upp din hårda kuk så jag ska få den i mig. Men du har bestämt dig för att reta mig lite till.
Till slut så stannar ditt stora ollon vid min mynning och du ber mig att vara helt stilla. Med små små lätta juckningar fyller du sakta mig med din grova härliga kuk. Jag känner att de är nära nu. Skriker högt av välbehag men håller mig helt stilla. Min blöta fitta kramar hårt din kuk och jag kan inte låta bli…stönar högre och högre…nu kommer jag. Du fortsätter på samma sätt sakta föra in din kuk i mig tills du når botten. Sen börjar du jucka sakta och långsamt in och ut. Jag känner att ännu en explosion är på väg och rör mig åt sidorna.
Du börjar jucka fortare och fortare. Jag hör att du börjar stöna….när jag hör dig så kramar jag om dig kuk å känner att nu va de dags för min andra. Jag skriker högt ut min njutning. Du drar snabbt ut din kuk å sprutar min rumpa och läppar full med varm sats.
Jag faller ihop på sängen av utmattning. Du säger att jag ska ligga och vila en stund. Du kliver upp och jag hör dig gå till badrummet. Vatten spolar och jag hör att du håller på med något.
Jag måste ha slumrat till en stund. För du kommer och tar min hand och leder mig till badrummet. Ända ljuset va fyra ljus på badkarskanten. Du har gjort i ordning ett varmt skumbad åt mig. Du hjälper mig ner i badet och säger åt mig att lägga mig ner och slappna av.
Lägger mig i badet och blundar. De blir tyst och jag hör ytterdörren stängas.
Tittar upp och funderar…..va de en dröm eller va de verklighet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar