Härligheten

Härligheten

torsdag 12 september 2013

Sommardansen med J

De är en skön sommarkväll och solen värmer gott när jag anländer till dansen.  Jag känner på mig att de kommer att bli en jättetrevlig danskväll. Hoppas bara att HAN är där tänker jag när jag ställer mig mig kön för att lösa in mig.
Väl inne så spanar jag med van blick över golvet där du brukar stå. Men ser dig inte. Blir uppbjuden och dansar några danser. Flyter på väldigt bra på dansgolvet och jag känner mig både vacker och lycklig. Rätt som de är så får jag ögonkontakt med dig. Din sugande blick får mig att bli darrig i kroppen. Log gott resten av dansen och gick och ställde mig där du brukar stå.
Du kommer fram till mig och tar min hand. Din hand är riktigt het i min och du leder mig ut på dansgolvet. Musiken börjar spela och vi börjar dansa. Njuter av att få hålla om din hårda kropp. Du för mig så bra så allt så enkelt. Låten är väldigt långsam så vi dansar tätt ihop. Trycker mina bröst mot ditt bröst och för in mitt ben mellan dina ben. Men mitt lår smeker jag insidan av ditt låt och känner ditt paket.  Jag myser och känner att denna dans tänder mig och min trosa börjar bli våt. Dansen tar slut och jag kysser dig på halsen som tack.
Kvällen fortsätter och vi dansar fler danser tillsammans. Du säger att du tänker åka hem tidigare för du har så ont i ryggen. Tråkigt tycker jag men jag erbjuder dig en massage. Du funderade ett ögonblick och tackade ja till erbjudandet.
Vi lämnar dansen och åker i din bil hem till mig. Resan tar en stund och stämningen i bilen är väldigt laddad av kåthet lust och varma kroppar. Jag ler och tittar ofta på dig. Du är så vackert brun och jag bara njuter av din närhet.
Hemma hos mig så gör jag i ordning min säng och tar fram massageoljan. Ber dig att ta av dig tröjan och lägga din. När du tar av dig tröjan så tappar jag andan och flämtar lite tyst. Vilken överkropp. Brun, muskler och breda axlar. Du lägger dig på mage på sängen och jag tar fram massageoljan och ringlar den över din bruna rygg. Smeker lite lätt med handen så oljan sprids över din rygg. Masserar försiktigt i början för att känna vart de ömma och hårda är. Du blundar och säger inget. Massagen pågår ett tag och jag känner av de i min kropp att nu får de räcka.
Du reser dig upp och jag frågar hur de känns och du säger att de känns bra. Härligt. Jag tar om kring dig och kramar om dig. Tittar upp på dig och du böjer dig ner och ger mig en puss. Känner mig inte riktigt beredd på de men ler mot dig. Du tittar mig djupt i ögonen som glittrar och du ler. Vi står där och kysser varandra och du böjer dig ner och drar av mig min klänning.  Känner din heta hud mot min kropp och stönar till. Du smeker min rygg och knäpper upp behån som snabbt faller till golvet den med. Du går ner på knä och med ett ryck så åkte mina trosor samma väg. Vi fortsätter att kyssas och smeka varandra där vi står. Jag för mina händer mot ditt skärp. Öppnar de och byxorna. Går ner på knä och drar av byxorna och kalsongerna i ett drag. Där framför mig står du naken, vacker och kåt.
Din kuk pekar rakt ut och säger sug mig. Jag tar min hand runt din kuk. Drar några drag och tittar upp på dig. Du tittar på mig och ler. För min tunga över ditt blöta ollon och slickar i mig. Du stönar till och lägger din hand på mitt huvud och säger att jag ska vara försiktigt. Suger sakta och lugnt och njuter av att ha din hårda underbara kuk i min mun. Känner hur kåt jag blir av att suga dig. Min fitta krampar ihop sig och läpparna blir svullna medan jag suger. Av kåthet så suger jag hårdare och hårdare. Du ojar dig och ber mig igen att ta de lugnt. De är mycket svårt eftersom jag gillar att suga på din perfekta kuk.
Vi lägger oss på sängen och din hand söker sig till mitt bröst. Smeker de hårt och nyper tag i min bröstvårta som pekar rakt ut. Jag stönar högt och trycker mig emot dig. Du smeker mig över magen och ner mot den väntande kåta och blöta fittan. Dina grova händer smeker mig lätt över läppar och jag öppnar mig för dig och du känner de våta rinner ut ur mig. Ditt finger följer mina läppar upp och ner tills du hårt kör in ett finger i mig. Jag flämtar till och stönar högt. Du för ditt finger ut och in i mig och jag trycker mitt bröst mot din mun. Hungrigt suger du mitt bröst och för fingret ut och in i mig samtidigt som du smeker ner de blöta mot min anus. Masserar min anus men min kåtsaft.  Jag vrider mig och gnyr. Njuter och stönar. Du för in ett finger i min anus och ett i fittan. Sen pullar du mig i båda hålen. Jag skriker högt av njutning. Först kommer orgasmen i fittan. Den krampar och håller hårt om ditt finger som du fortsätter att pulla mig med. Känner på en gång att nästa orgasm är på väg. Anala orgasmen kommer över mig som en chock. Tappar andan och bara skriker ut.
Du slår armarna om mig och låter mig vila i din famn och återfår lite kraft. Smeker din kuk och ställer mig på alla fyra bredvid dig med huvudet neråt. Slickar din kuk från roten till ditt blöta ollon. Just som jag skulle ta din kuk i munnen så känner jag din hand åter i min fitta och anus. Med snabba drag så för du handen ut och in i mig. Jag faller ihop över dig och kommer snabbt igen. De känns som jag håller på att svimma av denna behandling.
När jag återfår min kraft igen så kliver jag över dig och sätter mig gränsle över din hårda kuk som glänser av din kåtsaft. Sakta låter jag din kuk glida in i mig bit för bit. Tittar på dig och du blundar och ler mot mig. Sakta för jag min kropp upp och ner. Försiktigt och retfullt. Ökar takten och du tar ett stadigt tag om mina skinkor. Du knådar dom hårt och hjälper mig att hålla takten. Jag hör att din andning ökar och ett stön kommer från dina läppar. Jag ler stort för jag njuter av att se din njuta. De gör mig ännu kåtare. Vi stönar i kapp och orgasmen når oss nästan samtidigt. Faller ner på sängen bredvid dig och lägger mig på din arm och smeker ditt bröst. Vi ligger tyst och de enda som hörs är våra andetag. Min hand leker med håret på ditt bröst. Nyper dig lätt i bröstvårtorna. Smeker din mage och låren. Ligger och njuter och tittar ner på din kropp när jag ser att din kuk. Den har inte fått nog. Den står hård och villig igen. Ställer mig på alla fyra igen och slickar hela din kuk ren från alla safter.
Du ber mig igen att vara försiktig när jag tar din kuk i min mun och hungrigt suger ditt ollon. Du ojar dig igen. Din kuk är väldigt känslig för mina sugningar. Vrider på mig och visar att jag vill bli tagen bakifrån. Snabbt är du uppe på knä och ställer dig bakom mig. Hårt stöter du kuken in i mig och låter din tumme hitta en plats i min anus. Du knullar mig hårt och bestämt men långa tag. Jag stönar högt och njuter av att bli tagen av dig. Du juckar hårdare och fortare. Du stönar och gnyr till jag känner att du sprutar i mig. Vi faller ihop på sängen och flämtar. Sakta återfår jag pulsen och somnar.
När jag vaknade igen så låg jag själv och funderade. Va detta en av mina drömmar om dig eller har de hänt? Mmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar