Härligheten

Härligheten

måndag 18 november 2013

Fotografen

Jag åkte ner till Stockholm på kurs i tre dagar. Bodde fint på ett hotell. Hade bestämt träff med en fotograf under min vistelse där. Vi kände varandra sen tidigare och hade träffats några gånger när jag varit ner.
Vi hade bestämt träff på mitt hotell kl 20. Du visste vilket rumsnummer jag hade. Satt nervöst och väntade tills de knackade på dörren och jag gick och öppna.

Där stod du och jag fick en stor och varm kram av dig. Kändes skönt. Kände mig lite lugnare nu.
Du kom in och jag bjöd dig på ett glas rött. Vi satt och pratade lite och smuttade på vinet. Eller rättare sagt du pratade och jag lyssnade. Du är bra på de där att prata.

Efter en stund så ställer du ner glaset och säger att nu är de dax att fota. Jag går in på toaletten och klär av mig och fixar de sista i spegeln. Kommer ut med endast ett par svarta spetstrosor på mig. När jag ser dig så har du klätt av dig helt naken. Du säger att du jobbar bättre så. Helt ok tyckte jag...de skulle ju va lika.

Du ber mig ställa mig på knä i soffan och sätta händerna i väggen bakom. Du säger hur jag ska svanka och titta så inte mitt ansikte blir med på bilderna som vi kommit överens om. Du säger till mig att ställa mig i soffan och undrar om jag inte har svarta stövlar. Jovisst har jag de säger jag och hoppar ner från soffan och tar på mig dom. Jag blir så kåt av svarta stövlar säger du. Jag bara ler.

Du ber mig lägga mig på rygg på bordet och du talar om hur jag ska ligga och hur jag ska ha benen. Alltihop känns väldigt bra. Jag tittar på dig och du har fått ett kraftigt stånd av att titta på mig. Blir kåt av att se ditt stånd.  Efter några bilder där så ber du mig ställa mig vid den öppna spisen och puta riktigt mycke med rumpan. Du sa att du ville se mycke svank. När jag stod där så kände jag en lätt smekning på ena skinkan och min trosa gled åt sidan och ett finger trycktes in i min blöta fitta. Jag stönade till och du drog ut fingret igen och gav mig en hårt handflata mot min rumpa. Jag stönade till ännu högre.

Under hela fotograferingen så pratar du om hur sexig jag är och hur kåt du blir på mig och mina svarta stövlar. Å de gjorde mig så kåt så mina ben började skaka efter den hårda handflatan. Jag vände mig om och gick fram till dig. Sjönk ner på knä och tog din hårda läm i min hand och började slicka ditt ollon. Jag lekte med tungan runt ollonet och ner på kuken. Hörde hur du njöt och mina mun.

Öppnade munnen och lät kuken åka in mellan mina läppar samtidigt som jag sög. Längre och längre åkte din kuk in i min mun och både du och jag stönade och njöt. Jag ökade takten och du höll en hand bakom mitt huvud och tryckte mot. Du stönade högre och fortare och jag tog min hand runt din pung och kände att nu va de nära. Jag tog ut kuken ur munnen och runkade dig tills du sprutade mina bröst full med din varma sats.
Jag tog din kuk i munnen igen och sög dig ren. Din kuk va fortfarande hård. Jag gick tillbaka till den öppna spisen. Lät mina trosor falla till golvet. Endast i mina svarta stövlar så putade jag med rumpan och du kom snabbt efter och stötte din kuk hårt in i min fitta. Jag njöt av ditt hårda sett. Du knullade mig hårt och förde in en tumme i mitt anus å jag skrek av välbehag. Nu juckade du mig så hårt å snabbt att jag kommer och kommer och kommer. När min fitta krampar ihop sig så mycke så kommer du med. Du sprutade mig full.

Med darrande ben så lade vi oss på sängen och pustade ut.
Jag måste ha somnat direkt. Vaknade av att du pussade mig på munnen och sa att kl va halv 8 och att de va dax att kliva upp.
Vilken underbar fotografering....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar