Härligheten

Härligheten

onsdag 9 oktober 2013

En liten berättelse av JmkJ Hur en dejt kan vara med Hotmys


Vi hade känt varandra ganska länge vid det här laget, först bekanta, lite av en slump, via någon kontaktsida på nätet. Det visade sig snart att vi även, i alla fall under en tid, dessutom hade bott alldeles i närheten av varandra. Vi pratade över nätet om lite av varje, men också sex. Vi bytte lite bilder och någon video. Jag var fascinerad av hur enbart bilden av din vackra, mjuka och kurviga kropp fick mig att reagera och jag tror att du tyckte min kuk var fin. Det var många gånger jag onanerade till dina bilder och dina filmer, där du också onanerade och lät dig själv ge dig hän i sköna kvidanden och stön. Det blev dock aldrig av att vi ens onanerade tillsammans, inte ens över telefon och än mindre gjorde vi slag i saken att träffas och njuta tillsammans.

Så kom då den dagen, efter så lång tid av enbart fantasier, förvisso med förlösande orgasmer som följd. jag tänkte att "va tusan" och frågade om vi skulle ses och du sa ja. 

Tog bussen till din stad och du kom och möte vid stationen. Det blev varken det artiga "hej, hur är det med dig?", eller det stelare, fyllt av nervositet och osäkerhet likafullt artiga handslaget. Istället gick vi mot varandra tills vi båda kunde känna den andres kropp och former tätt intill. Våra händer möttes längs sidorna av våra kroppar ungefär samtidigt som våra läppar särades en aning så att våra tungor fick kontakt. Det var mjuka, långsamt sugande rörelser, som långa dyningar som sköljer upp på en strand om natten, eller ett samlag utfört i slowmotion, där varje mikrosekund skulle njutas till sitt yttersta och så länge som möjligt.

Vi åkte hem till dig och du visade runt i din lägenhet, hela tiden med kroppskontakt. Ett bröst mot min arm, en höft mot min höft, din rumpa mot jeanstyget som var det enda som, förutom underkläderna och dina egna jeans, skiljde min lem från dina mjuka och varma skinkor. Du hällde upp varsitt glas vin åt oss och vi tog varsin smutt ur glasen innan vi ställde dem åt sidan. Återigen gick våra kroppar mot varandra. Jag kände dina bröst trycka mor mitt, din varma mage pressade mot min. Jag lät händerna lägga sig mot dina höfter och du svarade med att trycka dit underliv framåt så att jag kunde känna trycket och värmen i min svällande lem. Våra tungor turades om att stöta in, eller ta emot, rytmiskt och sugande som i ett samlag där drifterna helt tagit överhanden gentemot hela den övriga världen runtomkring.

Jag snurrade runt dig så att du stog med din rygg mot min mage, blickarna ofokuserade ut genom ditt fönster. Du lutade ditt huvud bakåt mot min axel och jag lät mina händer smeka över din mage, först utanpå din tröja, sedan under. Jag knäppte upp dina jeans. Lämnade dem på men uppknäppta och tog av dig din tröja och din behå. Jag smekte dig ovanför dina bröst, ner över dina bröst och ner över din mage. Lät händerna smeka ner strax under den mjuka magens lilla kant och en liten bit ner under det som skulle varit jeanslinningen. Då suckade du till och slappnade av och lät din kropp luta sig bakåt och ta fullt stöd ifrån min. Dina händer rörde sig utanpå mina jeans och jag kände hur det fick min lem att pulsera.

Jag drog ner dina jeans tillsammans med trosorna och du svarade med att dra lite i mina, signalen att jag också borde vara lite mer lämpligt klädd för tillfället. Vi tog av oss och återtog samma position, nu med dina varma skinkor mot min pung och min kuk vilande mot ditt ryggslut. Jag smekte kontinuerligt över dina bröst och neröver din mage. Varje gång jag kom längst ner i rörelsen särade du någon centimeter mellan dina fötter så att en liten glipa öppnades mellan dina lår. 

Du rörde dina höfter mjukt så att din rumpa och rygg masserade min lem. Det kändes varm och hett. Glipan mellan dina lår var nu precis lagom för att låta ett par fingrar glida in mellan dina ben och smeka läpparna som kantade ditt kön. Först längs sidorna, läpparna lätt svullna och lite hårda, sedan, nerifrån och upp, mitt i din spring. Det var blött och halt. Du var redo.

Plötsligt vände du dig om och sjönk ner på knä. Du kupade din en hand runt min pung och slickade långsamt, nerifrån och upp längs kukens skaft. Du kysste över ollonet och lät din tungspets röra sig rytmisk på ollonets undersida samtidigt som du började suga i långa, långsamma och rytmiska drag. Din tunga fortsatte att virvla på ollonets undersida. Denna makalöst vackra kropp som får hela min kropp att skärma av hela världen till förmån för sex. Denna långa långa längtan. Alla de ensamma orgasmer jag velat dela med dig. Jag tog tag om ditt ansikte för att halta en aning, men du ruskade bara på huvudet. Jag lät blicken stirra tom ut genom ditt fönster och slappnade av. Sperman kom inuti din mun i stötar som inte påverkade din tungas ringlande under ollonkanten och dina långa rytmiska sug. Du tittade upp, log, ställde dig upp med en liten droppe sperma fortfarande kvar på din underläpp. Vi kysstes djupt och sjönk ner på din säng.

Vi smekte varandras kön och kysstes. Du satte dig upp grensle över mitt ansikte. Jag lade händerna mot dina skinkor och lät min mun möta ditt kön. Den underbara smaken av en kvinna som är fullt redo att knulla, att älska. Jag kysste mjukt dina läppar och lät tungan glida brett upp och ner i din springa. Jag öppnade munnen över den övre delen av din fitta och lät tungan röra sig runt och på din clitoris. Din andhämtning var tung och dina höfter rörde sig fram och tillbaka, ibland störda av små okontrollerade ryck. I början var du försiktig mot mitt ansikte, nu lät du din tyngd komma ner och dina juck blev allt mer okontrollerade. Jag kände hur det bultade i min lem som stog stenhård och sprängkåt igen. Denna fantastiska kvinna med den perfekta kroppen. Du vill ha min kuk i dig. Nu var det din tur att få vänta. Jag mötte dina juck med min mun och du kom i ryckningar medans jag obarmhärtigt lät tungan virvla över din clitta.


Nu var det så äntligen dags. Du låg på rygg och särade dina ben. Du juckade långsamt med dina höfter så att din fitta rörde sig upp och ner, i repetitiva inbjudande gester till min kuk som stog pulserande alldeles framför det trånga sköna hålet mellan dina ben. Jag sänkte min kropp ner mot din. En våg av värme då min mage möttes av din. Dina höfter rullade mjukt och rytmiskt och här behövdes inga händer för att våra kön skulle finna vägen till varandra. Vi kunde istället koncentrera oss på att kyssas och simulera ett passionerat samlag med våra tungor. Slutligen hade hela min kuk omslutits av din fitta. Inga rörelser, än. Jag kände hur det bultade i mitt stånd och jag kände din fittas ganska snabba sammandragningar. Jag var nu äntligen med min kuk djupt inne mellan benen på kvinnan med den fantastiska kroppen. Å det var ljuvligt skönt. Våra underliv tryckte sig mot varandra i en gungande och självgående rytm. Vi, å andra sidan, kunde helt koncentrera oss på att knulla varandras munnar med våra tungor och dämpa varandras stönandes då njutningen mellan våra ben blev allt starkare. Jag kände din mjuka varma mage, dina bröst som rullade mjukt i rörelserna eller pressades samman mellan våra kroppar. Din tunga var så långt in i min mun att våra tänder stötte emot varann då jag kände den våta värmen från din fontänorgasm. Din vätska sprutade fortfarande då min sperma sipprade ut ur min kuk och in mellan dina ben. Rörelserna bara fortsatte långt efter att min lem slutat sippra ut sädesvätskan och ditt kön var tömt på sin vätska. Vi kysstes fortfarande då allt blivit stilla, det enda som kändes var bultningarna i min kuk och din fittas sammandragningar, vid varje liten rörelse, som fick min lem att omedelbart svara med en alldeles egen sammandragning. Snart skulle vi vara redo att göra det igen. Kvällen hade just bara börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar