Härligheten

Härligheten

torsdag 12 september 2013

Kvittot

De va löningshelg och köerna ringlade långa vid kassorna. Jag försökte le åt varje kund och vara trevlig. Men längtan att komma bort va stor. Plötsligt kände jag en blick från kön.
Tittade snabbt dit och mötte en blick lite längre ner i kön. Jag kände att jag rodnade och tänkte inte mer på de.
Fortsatte att beta av kund efter kund. Frågade om dom ville ha kvitto och fortsatte med nästa kund. Sen va de killen med blickens tur. Slog in hans varor han betalade och jag frågade om han ville ha kvitto.
-Ja sa han…om ditt telefonnummer står på de så.
Sagt och gjort så skrev jag de och gav killen kvittot. Tänkte inte mer på de utan fortsatte med nästa kund. Dagen gick mot sitt slut och jag bytte om och gick mot bilen. Skönt å få sluta lite tidigare idag. Då kom jag på vad jag gjort. Kände hur hjärtat börja slå och jag blev varm i kroppen. Men realist som jag är så tänkte jag. Äh..han kommer ändå inte att ringa. Tog bilen hem och la mig i ett varm bad. Kroppen värkte efter dagens arbete. När jag klev upp och höll på å torka mig så ringde mobilen.
Svarade och hörde en mansröst i andra ändan.
-Hej de är jag med kvittot. Ringer jag å stör sa han. Jag kände att hjärtat börja slå och jag visste inte vad jag skulle säga.
-Nä stammade jag fram. Trodde inte att du skulle ringa bara.
Han berättade att han va tvungen att ringa. Kunde inte släppa tanken på mig sa han. Han undrade om jag va intresserad av att gå på bio på kvällen Å jag svarade ja visst. Vi bestämde att han skulle hämta mig kl 18. Tittade på klockan och insåg att jag hade bara en halvtimma på mig. Skynda mig att göra mig klar å gick ut för att vänta på honom. De va en varm sommarkväll och solen sken varmt fortfarande.
Han kom och jag steg in i bilen. Han räckte fram handen och presenterade sig.
-Hej jag heter Daniel och jag är singel. Vi började skratta båda två. Han startade bilen och vi åkte in till stan och gick in på bion och satt oss.
Filmen började och jag har inge minne av filmen eftersom jag mest satt och tittade i smyg på dig. Du satt mest och log. Du la handen på mitt lår och smekte mig långsamt. Kände hur varm jag blev och njöt av din hand. Spänningen släppte ganska fort. Å jag flyttade mig försiktigt närmare och särade lätt på benen. Kjolen som jag bar gled upp. Din hand vandrade sakta och nyfiket upp under min kjol. Du tittade på mig frågande och jag bara log. Jag andades tung av upphetsning.
Du förde ett finger längs troskanten mellan mina ben. Sen fortsatte du med lätta smekningar längs insidan av låret. Jag rörde mig lite oroligt och tittade mig omkring i salongen. De va bara vi och två par till längre fram i salongen. Vilken tur tänkte jag och log.
Din hand va åter tillbaka i troskanten och sakta förde du in din hand under trosan. Mina ben skakade av åtrå. Höll andan i väntan på vad som skulle ske. Du kände hur våt jag va och böjde dig fram och gav mig en kyss. Vände mig emot dig så du lättare skulle komma åt. Du tar tag i mina trosor och drar dom av mig. Spänningen och de förbjudna gjorde mig så upphetsad att jag stönade till. Tur att volymen är hög på bio. Jag la upp ena benet på raden framför så du skulle komma åt bättre.
Du kröp ner på golvet mellan mina ben. Trångt men de gick. Dina händer smekte insidan på mina lår och mot min väntade fitta som skrek efter mer. Du förde ett finger längs mina läppar och klitoris. Jag skälvde av välbehag och fittan kramade sig hårt. Du förde in två fingrar lång in i mig och jag stönade högt. Du började slicka och suga på min klitoris. Du förde fingrarna snabbare och snabbare fram och tillbaka i mig och jag kände att orgasmen va nära. Jag gned mig mot dina fingrar och tunga. Å du jobbade hårt där nere mellan mina ben.
Plötsligt tändes ljuset i salongen och filmen va slut. Snabbt som ögat va du på fötter och tittade dig omkring. Jag skynda mig att rätta till kjolen och stoppade trosorna i väskan. Jag kände att jag va alldeles röd i ansiktet. Vi tittade på varandra och började skratta. Hand i hand gick vi ur ut bion snabb och satte oss i bilen.
-De där va trevligt sa jag och tittade dig djup i ögonen. Du nickade och höll med och sa:
-Är du sugen på en picknick?
Å vilken picknick de blev.
Väl framme så stannade vi vid ett hus nere vid sjön. En riktig sommar idyll. Kvällen va fortfarande ljum. Solen höll på att gå ner bakom fjällen. Huset låg så bra till så de va ingen insyn från något håll. Du tog en väska från bilen och gick ner mot stranden, där du la ut en filt och började klä av dig. Kroppen som visade sig mer och mer för varje plagg va likt en grekisk gud. Brunbränd över hela kroppen. Slät och mjuk men ändå hård. Du berättade att du va naturist och hoppas att de va ok att du klädde av dig. Jag stod nästan och gapade och nickade till svar. Du la dig ner på filten och öppnade väskan och tog fram en tub med chokladsås. Ringlade lite på din mage och kuk. Sen tog du fram en jordgubbe och la den i naveln.
– Picknicken är serverad sa du med ett skratt. Ta för dig ordentligt nu.
Kjolen och linnen slängde jag snabbt av mig och ställde mig på alla fyra och började slicka dig på magen. Tog en tugga av jordgubben. Du va lika len som du såg ut och jag slickade duktigt upp all sås på magen. Vandrade sen ner till din hårda kuk som väntade på min tunga. Slickade sakta och retade dig med tungan. Stannade upp och tittade på dig. Du låg där med blicken fäst på mig och andades snabbt. Vi log till varandra och jag fortsatte att slicka bort chokladsåsen. Förde tungan från roten till toppen flera gånger. Chokladsåsen försvann och jag tog ditt ollon i munnen och sög hungrigt.
Jag kunde känna hur kuken pulserade i min mun. Smekte samtidigt din pung som drog ihop sig hårdare och hårdare. Med den andra handen runkade jag samtidigt som jag sög. Mmmm gillar de här.
Jag slutade tvärt att suga. La mig ner bredvid dig på filten.
– Är du mätt nu frågade du och jag nickade till svar.
Du bad mig lägga mig på mage på filten. Ur väskan plockade du fram en flaska med olja. Som du ringlade över min rygg och rumpa. Du började massera med stora tag min rygg och axlar. Å va härligt de va. Massagen fortsatte ner över min rumpa. Du knådade mina skinkor precis som om du visste att jag älskar de.
Du satte dig mellan mina ben och tog mer olja på mina skinkor. Massagen fortsatte ner på låren och mitt känsliga ställe på insida lår. Med stora tag förde du händerna mellan mina skinkor och ner mellan benen. Jag kände att jag blev alldeles våt och andades häftigare och häftigare. Du förde försiktigt in ett finger i min rumpa och jag stönade till högt av välbehag. Med mer olja på händerna masserade du mitt anus. Jag putade mer och mer med rumpan mot dig och började skaka. Juckade mot ditt finger. Orgasmen va nära. Jag förde handen mot mitt klitoris och smekte mig hårt och samtidigt som du förde fingret längre och längre in i min anal. Jag stönade och gnydde. Explosionen blev kraftig och skakade i hela kroppen av välbehag. Du tog ut ditt finger och smekte mig över skinkorna.
Du tog tag i mina höfter och visade att du ville ha mig på alla fyra. Följde med dina rörelser och ställde mig på alla fyra och putade med rumpan mot dig. Jag kände din tunga och dina läppar mot min våta villiga fitta som va för längesen redo för din kuk. Du slickade mig från klitoris till mitt inoljade anus. Jag darrade i hela kroppen och stönade högt. Jag tänkte ska han aldrig fylla mig med hans stora hårda kuk. Min fitta hungrade efter den.
Du ställde dig på knä bakom mig och sakta förde du in din kuk i min våta fitta och fyllde mig till botten. Din kuk va hård och grov. Sakta började du knulla mig. Långa och härliga juck till en början. Du stötte nu kuken hårt i mig och jag kände att orgasmen va nära igen. Plasket från min våta fitta hördes tydligt och du sa
- Mmm jag gillar när de är blött. Vill du komma runt min kuk? Kom runt min kuk med din härliga fitta. Jaa skrek jag av välbehag. Kramperna i fittan va hårda så jag höll ett stadig grepp om din kuk när explosionen kom för oss båda. Du sprutade mig full och min fitta tog emot din stora sats. Vi skrek ut orgasmen i sommarnatten. Du juckade några långa härliga dra som fick de sista att gå ur oss.
Vi lade oss ner på filten helt utmattade. Jag ojade mig och sa.
- Herregud. Vad jag är glad att du ville ha kvittot. Du tittade på mig och skrattade och sa.
- Va jag är glad att du satt i den kassan. Vill du följa med mig hem och ta en dusch?
Med ett stort leende på läpparna svarade jag ja på de. Vi samlade ihop saker och klädde på oss och gick hand i hand till bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar