Härligheten

Härligheten

torsdag 12 september 2013

En novell från en gammal KK

Jag tog ett djupt andetag och kände hur den fräscha varma luften fyllde mina lungor. Sjön låg glittrande med en lätt vind som skapade vågor som drog upp på den lilla strand som låg framför mig. Ovanligt lugnt tänkte jag då det brukade blåsa betydligt mer och kallare. Stoppade en tå i vattnet som isade till. Det tar tid innan en sådan stor sjö blir riktigt varm och det här var ju bara i början av juli.
Jag såg mig omkring och upptäckte ett äldre par som kom gående från den lilla gräsklädda parkeringen ner emot strandens redan varma sand. Sand förresten, Storsjön har inte många sandstränder trots sin storlek så det var mera lite grövre sand eller grus, ganska mörkt och med stenklädda delar på sidorna. Viken bredvid in emot de nybyggda och renoverade strandhusen var också stilla. Endast en man satt på sin brygga iklädd en morgonrock, läsande sin tidning. Perfekt tänkte jag innan jag sakta gick tillbaka mot den korta stig som leder ner från parkeringen. Jag hälsade på det äldre paret som satt sig till ro i kanten och börjat ställa i ordning

Vi hade bestämt träff här idag, jag och Marie. Hon hade sin lediga dag och jag hade en hel del flex att plocka av på grund av högt tryck på jobbet. Högtryck även ute tänkte jag och kände hur solen redan värmt gruset.
Tillbaka vid cykeln så plockade jag av filten från pakethållaren och log lite då jag tänkte på Marie och på vad som skulle hända. Det surrade till i fickan på shortsen och jag förstod att det var ett sms från henne. Hon skrev att nu så åkte hon och hur mycket hon längtade efter att ses.

Jag tog filten under ena armen och med ryggsäcken på så började jag sakta gå utefter den gräsklädda ängen med riktning emot stan. Ängen vid allmänningen är ganska stor och sträcker sig mellan sjön och upp emot husen med avbrott för en liten grusväg och järnvägen. Några dungar med lövklädda träd och små sommarstugor finns insprängda i ängen med och det var i riktning mot dessa som jag nu gick.
Jag svarade med ett sms att hon skulle gå i den riktning jag nu var på väg i så skulle hon hitta mig. Hade ju vart och ”rekat” lite innan så jag visste vart jag var på väg.

Jag hörde och såg hennes bil sakta glida nerför den lilla väg som går ner emot parkeringen. Om hon såg mig 300 meter bort i kanten av ängen vet jag inte men när hon parkerat bilen så tyckte jag att hon blinkade ett par gånger innan bilens halvljus släcktes. Jag tittade mig omkring där jag placerat filten. En öppning ner emot stranden och sjön, cirka 150 meter bort till ett sommarstuga där det stod en bil parkerad och en kvinna gick och plockade på tomten. Perfekt tänkte jag och log. Spännande och utmanande att vara så nära inpå.

Jag tittade bort mot parkeringen och fick då se hur hon kom gående och med blicken neråt. Jag förstod vad hon gjorde och resultatet kändes snart i fickan då det kom ett nytt sms. Vart e du stod det i meddelandet. Jag skrev snabbt, Titta framför dig. Såg på henne när hon gick mot mig och när hon fick mitt sms. Hon läste det och tittade sedan upp. Då vinkade jag och jag såg hennes leende på de 200 meter hon hade kvar när hon såg mig. Pulsen började öka när jag såg det leendet och förväntningarna på vad som skulle komma.

”Hej” sa hon när hon kom fram och gick ända fram till mig.
”Hej vännen” viskade jag när hon släppt ner sin ryggsäck och jag kände hennes kropp tryckas mot min i en lång kram. Mina händer smekte hennes rygg, varm av solen. Hennes händer smekte min nacke och jag känner hur jag som alltid reagerar på dessa smekningar.
”Jag har längtat så mycket” säger hon ”Det känns som du också längtar” skrattar hon lite lätt när hon pressar sina höfter mot mig.
Jag skrattar och svarar med att lätt trycka mina läppar mot hennes. Den lätta pussen övergår snabbt i en kyss där vi båda, hungriga, smakar och retas med varandra.

”Vad tycker du om platsen då” undrar jag när vi efter en stund släpper taget om varandra.
Hon ser sig omkring och med ett leende svara hon ”Det känns så spännande med närheten till badplatsen och till sommarstugan där uppe. Jag vill inte vänta längre nu”
Med de orden så känner jag hur hennes hand som legat på min höft glider neråt och inåt och greppar mig med retsamma fingrar.
Mitt svar blir att låta min hand som hållit hennes midja glida uppåt mot hennes bröst.

Jag lutar mig fram och våra läppar möts, så mjuka, så sköna som alltid. Hennes fingrar retas och jag känner att jag hårdnar i mina shorts. Min hand smeker undersidan av hennes vänstra bröst, ett finger glider uppåt och jag känner en bröstvårtas form mot min fingertopp. Vår kyss blir mer intensiv och våra händer blir alltmer upptagna av att smeka varandra. Tungorna leker med varandra och vår andhämtning blir tyngre.

När vi till sist bryter vår kyss och glider isär en liten bit ser jag på henne från hennes glittrande ögon, ner över hennes hals och bröst. ”Retsticka” hör jag henne säga innan hon glider ner på den utlagda filten. När hon satt sig ner drar hon snabbt av sin t-shirt, ingen bikinitopp naturligtvis. Hon ser upp på mig och ler samtidigt som hon tar
sina bröst i sina händer och låter sina tummar smeka bröstvårtorna. Hon vet ju bara hur mycket det påverkar mig för hon sänker blicken mot mina shorts och jag tycker mig se ett leende och kanske lite grann av att slicka sig om munnen.

Jag sätter mig ner och drar av min t-shirt med. Vi står båda på knä, nära varandra, känner hennes värme när jag låter handen sakta glida nerför hennes kropp. Hon låter återigen sin hand greppa mig ett kort tag innan hon knyter upp de snören som finns i resåren på mina shorts. Sedan glider hennes hand ner innanför shortsen och en suck hörs från mig när jag fingrarna retsamt dras upp och ner för min hårda kuk.

Med sin andra hand puttar hon sakta ner mig på rygg på filten. Hon lutar sig sedan fram och kysser min hals. Hennes bröst sveper över min mage och min bringa men hon tar bort min hand när jag försöker smeka dem.
Läpparna flyttar sig nerför min kropp och hennes tunga rör sig i cirklar först runt min ena bröstvårta, sedan den andra. Mina ljud gör att hon vet hur skönt det är.

Jag smeker hennes nacke, det tillåter hon, när hon rör sig vidare ner. Passerar min navel och når så mina shorts. Hon tar då i resåren vid höfterna och drar sakta ner shortsen samtidigt som hennes läppar rör min hud. Med en flappande ljud så landar min nu stenhårda kuk på min mage när hon drar av shortsen och slänger bredvid filten. Hon sitter på sina knän och ser på mig med ett stort leende. ”Jag älskar att retas med dig och jag är långt ifrån klar än” säger hon och flyttar sig ner mot mina fötter.

Där börjar hon kyssa och smeka, flyttar sig sakta upp längs mitt vänstra ben. Passerar knät och särar på mina ben samtidigt som hon kysser mina lår. När hon når ljumsken så skriker min kropp efter att få känna hennes läppar mot mitt kön men hon bara rör sig runt, runt innan hon drar sig ner och börjar samma resa uppför mitt högra ben. Otroligt, tänker jag, hur skönt det kan vara att bli eggad som hon gör det.

När hon denna gång når min ljumske så fortsätter hon runt, runt min kuk med läppar och tunga. Känner hur hon rör sig ner under min pung, hennes tunga spelar och hennes fingrar känner. Hennes läppar tar sedan vägen över min pung och jag känner hur kulorna, den ena först och sedan den andra, får en underbar behandling. Tungan följer sedan min kuk uppför och de ådror som uppdagat sig. Hon slickar, nafsar och suger om vartannat uppför hela vägen till mitt nu helt uppsvällda ollon.

Hon ser upp på mig, slickar sig om munnen med ett stort och okynnigt leende innan hon låter handen dra undan förhuden och hennes tunga utforskar det blå-lila svullna ollonet. Jag stönar högt av hennes behandling och försöker återigen att få smeka henne. ”Aj, aj inte röra” säger hon då innan hon fortsätter med läppar och tunga att ge mig sådan underbar njutning.

Hennes läppar rör sig nu upp och ner över min kuk. Ibland inne i hennes mun, ibland så kysser och slickar hon sidan. Hon vet exakt hur hon ska göra. Hennes ena hand glider ner mot mina lår, smeker och kramar. Ner mellan låren och jag känner hur hon med sitt finger retas med mitt anus. Låter så läpparna omsluta mitt ollon, rör sig upp och ner och med ena handen kramar mitt kuk och med ett finger pressat mot anus. Hon ökar tempot och intensiteten i sitt slickande och smekande.

Jag känner att jag inte klarar mera nu och min pung drar ihop sig och med ett ljudligt stön så kommer så en efterlängtad explosion. Det svartnar för ögonen och jag får stickningar i armarna av den häftiga orgasmen. Känner hur hon kryper nära och när jag ser upp så kikar hon på mig med glittriga lustfyllda ögon.
”Den var häftig den säger hon med en litet skratt”

Jag drar henne nära mig och kysser henne igen. Kyssen ökar i intensitet och mina händer går på upptäcktsfärd nerför hennes underbart kvinnliga kropp. Glider upp från hennes höft mot hennes mage, vänder sedan uppåt mot hennes bröst. Fingrarna utforskar rundningen och följer den upp, rör sig i cirklar närmare och närmare hennes bröstvårta. Finner den och leker med den medan min mun lämnar hennes och mina läppar känner hennes hud, från halsen och ner.

Läpparna närmar sig mina fingrar och byter så plats. Omsluter bröstvårtan och suger in den och en del av bröstet i munnen, låter så tungan spela och massera bröstvårtan. Ett stön hörs från henne. Mmmmm säger jag och kikar upp. Flyttar mig sakta över till det andra bröstet och utför samma ritual. Retar henne, eggar och jag njuter av att höra reaktionerna.

Mina fingrar har flyttat sig neråt och följer kanten av hennes shorts nerför hennes lår. Vid knät så vänder de uppåt igen sakta följer de insidan av låret till de når ljumsken. Ett lätt retsamt tryck mot hennes känsliga delar skapar ett stön innan handen återigen glider nerför hennes andra ben.

Jag ser upp på henne när jag rör mig nerför hennes kropp. Ner till hennes fötter som jag kysser och låter min tunga utforska. Rör mig sakta uppför det mjuka sköna benet. Passerar hennes knä. Ser åter upp och ser hennes leende och lusten i hennes ögon.
Vi hör hur det börjar röra sig borta vid parkeringen, barn som skriker av glädje och vuxnas förmaningar. Det är eggande att veta att vi är så nära och njuter som vi gör.

När mina läppar så når hennes shorts så hoppar jag över dem och kysser hennes navel. Tungan borrar lite innan jag med cirklande rörelser rör mig neråt igen. Med fingrarna drar jag sakta ner hennes shorts och placerar lätta retsamma kyssar på den hud som blir bar. Känner doften av hennes kön ju mer jag drar ner och ju mer som blir blottat av henne. Hon lyfter på rumpan när jag dragit ner en bit så att den sista delen kan blottas och blir synlig för mina ögon.

Drar sedan snabbt av hennes shorts och lägger dem bredvid. Ser mig omkring innan jag återigen börjar med en resa. Denna gången från hennes knän, följer insidan med lätta kyssar och med en cirklande tunga. När jag når hennes ljumske så hörs återigen ett stön när hon särar på sina ben och min tunga nuddar vid hennes våta glittrande kön.

Kan inte låta bli att retas återigen med tungan. Låter den glida runt hennes väntande kön en stund. Märker att hennes väta blir större för varje varv. Låter så min tunga följa hennes läppar. Smakar på hennes underbara safter och glider in mellan dessa våta läppar. Ytterligare stön när jag gör så. Känner hennes händer i mitt korta hår och hur hon trycker mig närmare.
”Inte röra”, säger jag då och slutar slicka.
”Retsticka”, hörs det då från henne.

Jag skrattar och fortsätter sedan att slicka. Denna gången med varierande tunga. Ibland spetsig som likt en plog söker och känner. Ibland likt en sked som brett slickar hennes safter. Hon är nu öppen och tungan får glida nerifrån, nära hennes anus och sedan uppåt, sakta, känner av och smakar. Över öppningen och uppåt. Känner den lilla knoppen som jag med lätt, lätt tryck masserar. Ett riktigt stön kommer och jag ser hur hon greppar filten och drar hårt iden.

Jag lämnar den lilla knoppen och låter istället min tunga glida in i hennes inre, sedan ut igen. Snabbare och djupare. Sedan slutar jag helt. Ser upp på henne. Jag hör ett ljud och hennes ögon öppnas.
”Blev lite trött”, flinar jag. ”Kanske måste vila en stund”. Hennes leende och snabba kommentar får mig att skratta.
”Du får vila när du blir gammal”.

Jag böjer mig åter fram och nu så får tungan söka upp hennes klitoris igen. Lätt beröring medan jag för in två fingrar in i hennes fitta. Börjar så röra dem samtidigt som jag retar hennes knopp med tungan. Hennes stön blir högre och högre. Trycker med fingrarna för att hitta fler känsliga punkter. Fingrarna blir våta liksom mina läppar när hon börjar röra på sina höfter och stöter emot mina fingrar.

Slickar och masserar hennes klitoris. Känner hur musklerna drar ihop sig runt mina fingrar och hur hennes kropp spänns i en båge och ett halvt skri ljuder. Hennes fingrar krampar omkring filten och hon drar den upp mot sig. Gräset under följer med när hon exploderar i en häftig orgasm.
Jag kryper nu upp nära henne efter att ha kikat runt och viskar med ett stort leende.
”Den var också rätt häftig, undrar vad tanten 100 meter bort tror att det var som lät”
De va allt. Slutet får ni fantisera ut själva. Jag tycker den va väldigt mysig och blir upphetsad av att läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar